شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 26 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 18 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

بدون شرح...

1402/4/14 21:29
نویسنده : Samira
114 بازدید
اشتراک گذاری

حالم خیلی بدههه😭

صبح رفته بودم مدرسه ساعت ۱ رسیدم، خسته بودم بعد ناهار یکم فیزیک تستاشو زدم بعدشم زیست اون قسمتایی که مونده بودن رو زدم.

سرم درد می کنه اونم وحشتناک😫😱😰

نمی خوام قرص و مسکن اینا بخورم چون نمی خوام خودمو عادت بدم به این چیزا.

بعد اینکه یه کوچولو درس خوندم چون تب و لرز هم داشتم با اون وضع گلو درد و سردردم چپیدم زیر پتو. دکتر هم نمی خوام برم.😪

.

.

به خدا دیگه نمی تونم، نمی کشم دیگههه

خسته شدم من ، تا کی ادامه بدم، قوی باشم... من اهلش نیستممم، من نمی تونم...

فردا پس فردا چطوری تو روی خونوادم نگاه کنم اگه قبول نشم؟؟ مامانم خیلی بهم امید داره..😥 تحمل شو ندارم نا امیدی و گریش رو ببینم.😭😵

کلی هم از برنامم عقب موندگی دارم، درسای مونده، تستای مونده...

من نمیتونم، دارم خاموش میشممم...😖😭

پسندها (1)

نظرات (2)

کاملیاکاملیا
21 تیر 02 20:33
نی نی وبلاگ! چه جالب! با احترام می پرسم یک دختر کنکوری چرااینجا باید باشه😂😂 سایت پر شده از بچه😂😂 اصلا از معنای اسم سایت معلوم بود ی روزی دخترو پسرهای کوچکتر سایت را بگیرن من تو نی نی سایت بودم یهو بچه پرشد توقع اینجارو نداشتم ببخشید کاربر البته🙏😊
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
25 تیر 02 20:27
اتفاقا باید خوشحال باشیم همون مامان هایی که در دوره ی شما درباره بچشون مینوشتن الان بچه هاشون بزرگ شدن و خودشون مینویسن و شاید یه روز بچه های اونا بنویسن این عادی هست و شما اصلا نباید توقع داشته باشید!!!!!!!!!!!! البته ناراحت نشید