شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 17 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 9 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

من عزیزم، تولدت مبارک:)🖤🙂

1403/1/19 2:07
نویسنده : Samira
213 بازدید
اشتراک گذاری

خودم جانم، تولدت مبارک:)☘🖤

تولد یه فروردیننن ماهیههه🎊🖤

مثل سال های قبل با همه درگیری های ذهنیم و وسط شلوغی های زندگیم، فقط خودم تولدم یادم بود.:)))😅😔

حتی یه نفر هم یادش نبود...💔

خودم واس خودم تولد گرفتم و خودمو مهمون کردم😅🖤

هیچی دیگه، یکسال دیگه پیرتر شدیم رفت. .

 حقیقتا حوصله هیچی نیس...

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
19 فروردین 03 13:45
تولدت مبارک✨️👑
مامان پسملامامان پسملا
19 فروردین 03 23:01
تولدت مبارک . انشاالله امسال بهترینها برایتان رقم بخورد 💫
𝓼𝓸𝓱𝓪𝓼𝓸𝓱𝓪
20 فروردین 03 17:49
تجربی می خونی؟⚕️
یعنی انقدر تجربی سخته؟!
تولد منم نزدیکه و اتفاقا 31 ام امتحان کارسوق پزشکی دارم🙃
واقعا تیزهوشانی بودن خیلی سخته ولی به امتیازش می ارزه🥲
ولی ایشالا هردوتامون موفق بشیم🌼
Samira
پاسخ
هعی، چی بگم..
آویناآوینا
25 فروردین 03 2:57
اوخی دلم گرفت...
فروردینی من جای همه کسایی که باید تولدتو تبریک مب گفتن و نگفتند تولدتو تبریک میگم😍
Samira
پاسخ
تولد تو هم مبارک دختر مهربون😘❤