شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 27 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 19 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

حس خوب...🌱

1402/6/8 14:56
نویسنده : Samira
231 بازدید
اشتراک گذاری

الان داره تو روستامون بارون میاد، خیلی حس و حال بهتری دارم، گفتم این لحظه خوب رو ثبت کنم، ای خدا، تو دلم میگم کاش بشه یه روزی منم یکی از دانشگاه های شمال قبول بشم!@ 

عکسا نمیان نمی دونم چرا، 

این پنجره اتاقمه  بیرون رو داشتم نگاه می کردم، وای چه حس خوبی، بوی بارون  بوی خاک، ....

اینم جزوه ام  ، داشتم تست شیمی می زدم:

اینم کل لوازم تحریری که به عنوان یه کنکوری دارم، یاد استادی بلاگرا افتادم😂😂😂

.

.

.

خب دیگه من باید برم، درس دارم.

پ،ن: ای خدا ، این شیمی یازدهم چقدر سخت و رو مخه، اونقدر از آنتالپی و بازده درصدی و .... بدم میاد، نچسب🤧🤧😭😭😅😅🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🗿🗿🗿

پسندها (5)

نظرات (2)


8 شهریور 02 16:24
چه خوب تو شهر ما هم قراره امروز بارون بیاد🙃 موفق باشی🍀
آویناآوینا
9 شهریور 02 8:03
موفق باشی انشالله آنتروپی و آنتالپی  و بازده ها با یه وردی یهو بره تو مغزت!