شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 27 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 19 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

⛔مشاور کنکور خوب؟؟ بیاین تو یه لحظه..

1402/10/10 18:21
نویسنده : Samira
129 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان کسی موسسه مشاوره کنکوری خوب میشناسه معرفی کنه؟؟

من فعلا شرایطش جور نیست به دلایلی تو شهر خودم و میخوام مجازی بگیرم، اسم چند تا رو خیلی شنیدم: گاماس ۲۰، مدیکال، رندو، دکتر شیرخدایی،و ... نظر شما چیه؟؟

موسسه ای غیر اینا می شناسین که خودتون یا اطرافیانتون نتیجه گرفته باشین و راضی باشین ازش؟؟  

واقعا میخوام دیگه یه مشاور بگیرم خسته شدم از این وضع.

هنوز که هنوزه روی روال نیافتادم...

یه عالم پر سردرگمی و درموندگی و ..منو فرا گرفته😢🥺💔

در کل ممنون میشم راهنماییم کنین🙏

کسی توصیه ای چیزی داره ممنون میشم از لطفش🙏❤

پسندها (1)

نظرات (2)

mickey
10 دی 02 21:46
سیب ترشم هست خودم باهاش مشاوره نداشتم ولی شنیدم خوبه
طنازطناز
11 دی 02 0:29
من با مدیکال و سیب ترش داشتم قبلا مدیکال خیلی دردسر و افاده داره باید تو اپلیکیشن باشی و همه ی پارت هاتو بعد از تموم شدنش علامت بزنی و ساعت مطالعه وارد کنی تا مشاور بتونه بهت برنامه بده وخلاصه اذیت کننده بود سیب ترش&zwnjهم مشاورش کاربلد نبود زیاد من و دوتا از دوستام داشتیم لغو کردیم راضی نبودیم به الو رتبه یه سری بزن البته دختر خالم الان ۳ سال هست باهاشون مشاور گرفته خودم تجربه ندارم