شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 27 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 19 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

از زیست متنفرم😔

1402/9/6 20:41
نویسنده : Samira
128 بازدید
اشتراک گذاری

بدجوری بغضم گرفته نتونستم جلو خودمو بگیرم اومدم اینجا...

الان زیست رو باز کردم جلوم دارم می خونم ولی با گریه، چرا؟؟؟

چون من تجربی رو دوست نداشتم...

عاشق یه رشته دیگه بودم...

لعنت به همه اونایی که باعث شدن من بیام تجربی...

همه اونایی که از بچگی پزشکی رو به زور کردن تو مخمون ...

مردم و جامعه انگار همه چی رو فقط تو پزشکی می بینن و یه جوی رو ایجاد کردن که باعث شده خیلی از علاقه ها سرکوب بشه و خاموش بمونه....

ای خداااا

خودت یه راهی جلوم بذار ...

خسته شدم...

حالم از این درسا بهم می خوره...

ای خدااااا

چرا اینکارو با خودم کردم؟؟

هعی...

نه راه پس دارم نه راه پیش...

گیر کردم لای منگنه...

همه بهم میگن مگه سرت به سنگ خورده، این توهما چیه داری میزنی؟؟

نه که رشته ای که سنگ شو به سینه میزنی درساش خیلی قشنگن، به درد بخورن...

دیوونه شدی دختر...

همه آرزوشونه تجربی بخونن..

تیزهوشان بخونن...

ناشکری می کنی...

چاره ای نداری باید تحمل کنی و کنکور بدی...

.

.

.اینا هم حرفای مامانم و مشاور هاس😑😑

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
6 آذر 02 21:16
اره همه  مامان و بابا ها ارزو دارن بچشون پزشک بشه چرا؟ چون درامدش بالاس😐 در صورتی که اگه به رشتت علاقه داشته باشی میتونی به همون اندازه پول در بیاری