شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 27 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 19 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

اولین برف پاییزی ۴۰۲❄️🌨

1402/8/24 17:35
نویسنده : Samira
167 بازدید
اشتراک گذاری

الان تو شهر ما اولین دونه های برف پاییزی آروم آروم دارن رو زمین می شینن!!

خیلی قشنگ و آروم!!!

از بچگی عاشق پاییز بودم نمی دونم چرا...

الان تو سالن بیمارستانم منتظرم نوبتم بشه .

از پنجره دارم بیرون رو نگاه می کنم .

ای خدا....

رسیدم خونه می خوام فیزیک ۱۰ و ۱۱ رو بخونم با باکس مسائل شیمی .

.

.

.

الان تو راهم با مامانم، از بیمارستان خارج شدم.

هوا تاریک تاریکه، اینجا اذان رو گفتن....

برف زیاد نیس ولی نم نم ریخته همه جا....

هعی ...

اونقدر دلم می خواد چشامو ببندم بعد باز کنم بفهمم همه چی فقط یه خواب بوده...

یعنی میشه پاییز بعد همه چی ختم به خیر شده باشه؟؟.

هم کنکورم، هم مسئله بیماریم، هم قضیه شخصی زندگی ام...

با این وجود،واس این روزا هم شکرت خداا...

می دونم که تهش هر چی باشه قشنگ میشه، عین خودت، تویی که تکیه گاه منی....

پسندها (4)

نظرات (1)

آویناآوینا
24 آبان 02 18:56
خوشبحالتون خوب عکس هم می زاشتی ما که فقط آلودگی داریم