شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 27 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 19 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

لحظه به لحظه تا کنکور...

1402/5/9 7:08
نویسنده : Samira
229 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه به لحظه نزدیک شدن کنکور رو به خودم حس می کنم، با گذشت هر یه هفته، یه روز ، یه ساعت....

فرصتم خیلی کمه و من هنوز نصف درسام رو هم جمع نکردم و تابستونم نصف شده، تازه قراره دو هفته آخرای شهریور هم به جمع بندی و مرور اختصاص بدم، پس جمعا ۶ هفته فرصت دارم!! که فرصت خیلی کمیه ، واقعا کم...

آدم بعضی وقتا میگه کو تا کنکوررر، من هنوز وقت دارم ، ولی یهو می بینه که سر جلسه کنکور نشسته...

از خودم متنفرم، دیگه نمی خوام اشتباهای پارسالمو تکرار کنم...

ولی بازم تنبلی می کنم...

پسندها (2)

نظرات (2)

Hossein (-:Hossein (-:
9 مرداد 02 7:57
تکرار اشتباهات پارسال دیوانه کننده است 💔😐😥 انگار نه انگار که زمان داره میگذره 💔⏰
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
9 مرداد 02 17:34
با این چیزایی که میگی معلومه اصلا اعتماد به نفس نداری 😊😊😊😊