شروع کنکوری بودنم🥰شروع کنکوری بودنم🥰، تا این لحظه: 10 ماه و 27 روز سن داره
یه اتفاق تلخ..💔🖤یه اتفاق تلخ..💔🖤، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عهدی که با خویشتن بستم...عهدی که با خویشتن بستم...، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
اتفاق مهم⛔اتفاق مهم⛔، تا این لحظه: 4 ماه و 19 روز سن داره

آبی به رنگ دریا...🖤🌊

گاهی خوشی گاهی غم:))...🖤🌊 اندکی صبر... سحر نزدیک است..

بماند به رسم یادگار...

1402/4/25 21:02
نویسنده : Samira
183 بازدید
اشتراک گذاری

این اسکناس، مال ۱۵ سال پیشمه که پدربزرگم داده بود بهم ، نمی دونم چرا و چی شد که نگهش داشتم، امروز بعد اینهمه مدت متوجه عکس پشتش شدم که خیلی با حال و هوای این روزام می خوره...

خوشبحال اونایی که هر روز از جلوی این سر در رد میشن....

از اونا بیشتر خوشبحال کسایی که هر روز توش پا میذارن....

الانم که نگاش میکنم اشک تو چشام حلقه زده

.

.

تصمیم گرفتم که روی میز تحریرم بچسبونمش تا دائم جلوی چشمم باشه و یادم نره واس چی مبارزه می کنم و بماند به رسم یادگاری از این دوران...💫💖

یعنی خدایا، خدااا جونم میشه؟؟ میشه یه روز؟؟ یه روز بهش برسم و از شدت شوق نتونم چیزی بگم و تا خود صبح خوابم نبره؟؟؟ تو تنهاترین و اولین و آخرین امیدمی..😔

تو داری میبینی همه زحمات ما رو ، سختی هایی که می کشیم، شب بیداری ها و گریه ها، بغض و خنده هامون ، عرق ریختنامون..

خدایا خودت حواست بهم باشه دیگه..😢

به حق بارونی که الان داره میاد خدا جونم...

.

.

دانشگاه تهران....

پسندها (2)

نظرات (2)


25 تیر 02 21:57
درسته 15 سال پیش من وجود نداشتم ولی مشابه همین اسکناس رو نمیدونم از کجا پیدا کردم😂
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
21 مهر 02 14:41
اونهایی که از جلوی اون سر در رد میشن یه روز مثل تو پشت کنکور بودم😎 تو میتونی💓